niedziela, 1 lutego 2015

Nowe wyzwanie MIESIĄC LUTY BEZ SŁODYCZY

Proponuję Ci wyzwanie! Przez okrągły miesiąc ogranicz spożywanie cukru!
Niestety to w dużej mierze bomby kaloryczne, ponieważ są mieszankami tłuszczów i cukrów, co jest wyjątkowo niekorzystne dla wszystkich mających problem z nadwagą. Podejmujesz wyzwanie?

Ach te słodycze… Niestety to w dużej mierze bomby kaloryczne, ponieważ są mieszankami tłuszczów i cukrów, co jest wyjątkowo niekorzystne dla wszystkich mających problem z nadwagą. Słodycze powodują, że poziom cukru we krwi gwałtownie wzrasta ale i szybko spada, co daje mylne wrażenie, że organizm nie otrzymał wystarczająco dużo pożywienia. W efekcie po spożyciu czekolady czy batona znowu jesteśmy głodne i wpadamy w błędne koło. Zjadamy znów czekoladkę, co w konsekwencji musi się odłożyć jako tłuszcz. Proponujemy Ci wyzwanie! Przez okrągły miesiąc ogranicz spożywanie cukru!

Stosuj się do naszego harmonogramu a zobaczysz, że za miesiąc może okazać się, że wskazówka na twojej wadze pokaże nawet 5 kilogramów mniej! Dołącz do tego aktywność fizyczną (np. proponowane wyzwania miesięczne) a efekty mile Cię zaskoczą.

HARMONOGRAM MIESIĄC LUTY BEZ SŁODYCZY

Jak korzystać z harmonogramu?


  • Wydrukuj harmonogram w formacie całej kartki A4 (pobierz harmonogram „Zapisz grafikę jako…”)
  • Powieś harmonogram w widocznym miejscu!
  • Każdego dnia zamaluj kółeczko z odpowiednią datą. Kolorem zielonym – jeśli nie spożywałaś zakazanych cukrów; kolorem żółtym – jeśli spożyłaś produkt akceptowany; kolorem czerwonym – jeśli spożywałaś słodycze. Nie nadużywaj koloru żółtego i staraj się aby plansza była wypełniona kolorem zielonym
  • Po lewej stronie znajduje się rozpiska produktów zabronionych, akceptowanych i dozwolonych.
  • Pod koniec miesiąca policz zielone i czerwone kropki
  • Zrób fotografię swojej sylwetki i wymierz się dokładnie korzystając z tablicy pomiarów z artykułu „Pomiary ciała. Jak prawidłowo zmierzyć ciało?”


Aby dzielić się swoimi sukcesami zapraszamy także do grupy FitMaj z Fitmamą! 


12 komentarzy:

  1. Chętnie bym wzięłam udział, ale w tym miesiącu raczej nie dam rady ;c

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam więc do podjęcia wyzwania w przyszłym miesiącu. Chętnie do ciebie zajrzę. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Zapraszam więc do podjęcia wyzwania w przyszłym miesiącu. Chętnie do ciebie zajrzę. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Z chęcią się przyłącze, ale już dziś zjadłam gorzką czekoladę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamila możesz zacząć od jutra, Każdy dzień bez słodyczy to dzień z sukcesem! :D

      Usuń
    2. W zasadzie trochę gorzkiej czekolady nie wyklucza mnie z udziału :)

      Usuń
    3. Jeśli ktoś jest czekoladoholikiem to powinien pozbywać się nałogu stopniowo. Akurat gorzka czekolada np. 70% jest zdrowa. Tylko apeluje o umiar :P

      Usuń
  3. Ja również z chęcią dołączę a jedynym grzechem była cola dziś. Od jutra postaram trzymać się w ryzach i zobaczymy co z tego wyjdzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. A domowej roboty ciasteczka owsiane będą grzeszkiem :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że możesz sobie pozwolić na parę ciasteczek w tygodniu, pod warunkiem że są słodzone miodem lub pastą z daktyli :)

      Usuń
  5. Spóźnione postanowienie o rok, ale co tam przede mną LUTY, także lepiej późno niż wcale. ;) Luty 2016 wyzywam Cię. ;)

    OdpowiedzUsuń