niedziela, 2 listopada 2014

LISTOPAD BEZ SŁODYCZY - kolejna odsłona wyzwania!


To już kolejna edycja wyzwania! Dołącz do tysięcy innych Mam, które od poniedziałku (3.11) przez okrągły miesiąc będą ćwiczyć swoją silną wolę i nie będą spożywać słodyczy. Jak dołączyć do grupy?


Po dołączeniu do grupy FitMaj z Fitmamą (na Facebooku) otrzymasz dostęp do Plików gdzie będziesz mogła ściągnąć na swój komputer harmonogram "Miesiąc Listopad bez słodyczy"

Wypełnianie harmonogramu jest bardzo proste. Po wydrukowaniu arkuszu w formacie A4 zamalowujesz okrągłe pola kolorami: zielonym - kiedy byłaś "czysta", czyli nie uległaś "słodyczowej pokusie"; kolorem czerwonym - dni w których niestety słodycze wygrały z twoją silną wolą.
Do wyzwania możesz dołączyć w każdej chwili. Nie musisz startować od 3.11. Nawet jeśli przegapiłaś start, zacznij walkę ze swoim nałogiem chociażby od połowy listopada. Każdy dzień bez słodyczy to twój sukces!

Po lewej stronie arkusza znajduje się rozpiska co jest zabronione, akceptowane oraz dozwolone.

ZABRONIONE:

  • żelki
  • batony
  • mleczna czekolada
  • biała czekolada
  • ciasta/torty
AKCEPTOWANE:
  • sezamki (raz na tydz.)
  • kisiel domowej roboty
  • ciasta owsiane
  • czekolada gorzka (kilka kostek w tyg.)
DOZWOLONE: 
  • chrupki kukurydziane
  • wafle ryżowe
  • suszone owoce
  • bakalie
  • słodzenie miodem
  • owoce
To już kolejna odsłona wyzwania. Poprzednia edycja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem Mam. Niektóre z nich odnotowały 4-5 kilogramowy spadek masy ciała! 
Dołącz do grupy i na własnym ciele przekonaj się jak ograniczenie słodyczy wpłynie na twoje wyniki.


Zostań członkiem tego bloga aby zawsze być na bieżąco z nowymi wpisami oraz wyzwaniami  (kliknij przycisk "Dołącz do tej witryny" po prawej stronie bloga).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz