niedziela, 2 listopada 2014

FIT - LISTOPAD z FitMamą Grupa dla początkujących STARTUJEMY!


Wszystkie Mamy które wahają się i nie wiedzą od jakich programów zacząć przygodę z fitnessem, teraz mają okazję rozpocząć swoją metamorfozę! W grupie siła! 


Startujemy 3.11 (poniedziałek). Jednak jeśli przegapiłaś start możesz rozpocząć swoją metamorfozę w każdej chwili, ponieważ każdy zaliczony trening popycha cię do przodu na ścieżce do wymarzonego ciała i świetnego samopoczucia!


FitMaj to zamknięta grupa motywacyjna na Facebooku - więcej o grupie przeczytasz tutaj
Jak co miesiąc ponad 2700 Mam rozpoczyna nowe treningi. Co miesiąc aktualizuję harmonogramy ćwiczeń, które są darmowe i pobrania po dołączeniu do grupy. 

Fit-Listopad celuję w grupę Mam, które chcą rozpocząć ćwiczenia lub które miały dużą przerwę w treningach. Masz teraz okazję wystartować od przysłowiowego "zera". W grupie siła! Dziel się wynikami, poskarż się na słabszy dzień, poplotkuj. Jesteśmy grupą Mam która cię wysłucha oraz wyciągnie za uszy jeśli będzie taka potrzeba. 

JAK ĆWICZYMY W GRUPIE FITMAJ?

  1. Dołącz do grupy FitMaj z FitMamą na Facebooku
  2. Poczekaj na zaakceptowanie Twojego członkostwa
  3. Pobierz w zakładce Pliki - harmonogram "Fit-Listopad"
  4. Wydrukuj harmonogram w formacie A4
  5. Subskrybuj i korzystaj z kanału FitMamy na YouTube
Członkostwo jest zupełnie DARMOWE. Co tydzień Playlisty z treningami będą zmieniały się i celowały w inną grupę mięśniową. Będziemy modelować: brzuch, ramiona, pośladki i całe ciało. Treningi nie będą przekraczały 40 minut. Każda zapracowana Mama znajdzie czas aby wykonać trening. Ćwiczymy w systemie: 2 dni treningów i 1 dzień przerwy. 

Wszystkie Mamy które są już na bardziej zaawansowanym etapie także będą mogły wykonywać proponowane w Fit-Listopadzie treningi. Powinny zaopatrzyć się w ciężarki przegubowe, ponieważ będziemy pracowały nad rozbudową mięśni. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz