poniedziałek, 30 czerwca 2014

Petycja

W życiu rodzica przychodzi taki moment, że nie wiemy jak zmusić bliskich do przestrzegania NASZYCH domowych zasad. Konsekwentnie zwłaszcza dziadkowie podsuwają malcowi słodycze i chipsy. Oto sposób jak wpłynąć i uświadomić starszyznę. Wydrukuj naszą petycję i powieś w widocznym miejscu! To sposób delikatny ale stanowczy :)

Macie taki problem z waszymi bliskimi?


piątek, 27 czerwca 2014

Przyprawy wpomagające odchudzanie

Akcja odchudzająca mojego męża tabletkami 3D CHILI trwa. Niebawem będę informować o wynikach na blogu.
A teraz parę cennych informacji odnośnie przypraw wspomagających odchudzanie :)





środa, 25 czerwca 2014

JAK TO SIĘ ZACZĘŁO?

JAK TO SIĘ ZACZĘŁO, CZYLI NARODZINY FITMAMY.

Dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam jak narodziła się myśl aby stworzyć motywującego bloga oraz stronę na Facebooku. 
Każda z nas zaczyna swoją przygodę ze sportem, kierując się innymi celami. Niektóre z Was chcą schudnąć aby dobrze wyglądać na własnym ślubie, na plaży, albo być akceptowaną przez środowisko. Jednak aby przetrać w swoim postanowieniu, trzeba czegoś więcej, niż dążenie do piękna zewnętrznego. Tutaj chodzi o wewnętrzną przemianę. 

KIEDY ZOSTAŁAM MAMĄ pod koniec kwietnia 2012 roku, nie wiedziałam jaka wyboista ścieżka właśnie rozpostarła się przed moimi stopami. Żadne magazyny, opowieści innych mam, nie są wstanie zobrazować trudów macierzyństwa. Jak patrzę z perspektywy czasu  trafił mi się mało wymagający egzemplarz niemowlęcia, któremu obce były kolki. Nie miałam problemów z karmieniem, więc teraz wspominam to jak bajkę. Oczywiście już wtedy macierzyństwo potrafiło podłamać mnie psychicznie. Zawsze miałam kupę wolnego czasu, mogłam fruwać i robić co tylko chcę. Studia na Akademii Sztuk Pięknych były rewelacyjne, ponieważ panowała luźna atmosfera. Siedziałam sobie spokojnie przy komputerze, tworząc grafiki komputerowe. I nagle BACH ściana... przywiązanie sznurem do maluszka. Nie byłam już (i nie będę) panią swojego czasu. Teściowa i Mama mało mi pomagały ponieważ obie pracują. Mąż pomaga, ale jak mamy gdzieś wyjść razem skoro jedno z nas musi trzymać wartę przy maluchu? Tak minął rok...


DZIEŃ ŚWIRA, powtarzalność, rutyna... nakarm, przewiń, wyjdź na spacer, czyli normalny dzień każdej mamy. Jednak, nie ma takiej kobiety która marzy być 24 godziny tylko mamą. Nie wierzę w to. Jeśli powiesz mi, że nie miałaś ochoty nigdy wyrwać się z domu i zrobić COŚ tylko i wyłącznie dla siebie to wygląda na to że jesteś Supermamą. 





MUSZĘ COŚ ZROBIĆ tylko dla siebie! Taka właśnie myśl zakwitła we mnie w lutym 2013 roku powiedziałam sobie KONIEC! A wiec co mogę robić w domu, bez wydawania pieniędzy i co poprawi mi humor? Zakupy przez internet odpadają, bo mąż tego nie przeżyje... wiem! SPORT!

No i się zaczęło... rozpoczęłam ćwiczeni wieczorami, kiedy Kuba już spał. Po treningu humor świetny, endorfiny, bosko! Po całym miesiącu treningów pierwsze mierzenie i... spadek centymetrów we wszystkich obwodach. Rewelacja! pomyślałam. Sport okazał się dla mnie świetną terapią. Skoro ja tak bosko się czuję, to czemu nie założyć strony na Facebooku gdzie było by więcej takich "umęczonych" rutyną mam? Ku mojemu zaskoczeniu mamy dołączały do mojej strony motywacyjnej. Posypały się maile z podziękowaniami, to dodaje wielkich skrzydeł. Po 4 kolejnych miesiącach założyłam tego bloga, gdzie zaczęłam współpracować z Mają z Pozytywnego Żywienia, którą podczytywała od jakiegoś czasu i postanowiłam ją "zaczepić". Posypało się mnóstwo rewelacyjnych publikacji odnośnie żywienia. Okazuję się że można przyjaźnić się internetowo :) Stworzyłyśmy wspólnie wiele motywatorów. Po roku miałam już 5000 mam, gotowych do boju. 

Py
Jednocześnie namawiam Was aby nie rzucać się od razu na głęboką wodę, gdzie codziennie będziecie mordować ciało podczas godzinnego treningu. Traktujcie ćwiczenia jako coś miłego, jak nagrodę. Dajcie sobie czas na łagodną metamorfozę. Ćwiczcie po 30 minut w trybie dwa dni ćwiczę a trzeciego dnia robię przerwę. Gwarantuje Wam, że wtedy ćwiczenia dają prawdziwą frajdę :)




ĆWICZYMY DLA SIEBIE, NIE ABY PODOBAĆ SIĘ INNYM
Konsekwencją naszego postanowienia w dążeniu do bycia FIT będzie piękna, zadbana sylwetka.

A TY CZEMU ZACZĘŁAŚ ĆWICZYĆ?




wtorek, 24 czerwca 2014

KONKURS!!!

KONKURS TRWA OD 24.06 - 1.07

Do wygrania dwie książki wydawnictwa Laurum: Jillian Michaels "Idealna Sylwetka" oraz Lyn Genet-Recitas "Plan"
Aby wziąć udział w konkursie należy spełnić następujące warunki:
  1. Polubić stronę FitMama Powraca Do Formy na FB
  2. Polubić stronę Wydawnictwo Laurum na FB
  3. Udostępnić post na FB KLIK
  4. Stać się członkiem bloga FitnessMamy wracają do formy (opcja "Dołącz się do tej witryny")
  5. Odpowiedzieć w tym poście na pytanie (dodajcie również nick jakim posługujecie się na Facebooku):
 "Najbardziej popularną książką Jillian Michaels jest...(tytuł)" (+nick na FB)
W konkursie mogą brać udział tylko osoby mieszkające w Polsce. Nie wysyłam książek za granicę. 
OGŁOSZENIE WYNIKÓW 2.07

Więcej o książkach oraz możliwośc zamówienia tutaj:

Ko
est

czwartek, 19 czerwca 2014

JESTEŚ NAJLEPSZA! I potrafisz!



Często spotykamy się z opinią, że kobieta po ciąży nigdy już nie będzie wyglądać dobrze. Że jeansy sprzed 9 miesięcy można wyrzucić do śmieci, bluzki oddać przyjaciółce która nie ma dziecka, a bikini schować głęboko do szafy bo nasz brzuch już zawsze będzie przypominać obwisły worek. Że ciąża zmienia ciało i to nieuniknione. Zgadzamy się z tym w zupełności i po części. Bo czy aby na pewno WSZYSTKO ma prawo tak dyrastycznie się zmienić?
Czy to wrodzone lenistwo czy to brak wiary we własne siły – kobiety bardzo często zostawiają to wszystko tak jak jest. Dodatkowe kilogramy usprawiedliwiają deficytem czasu, pracą, stresem, nadmiar skóry – dzieckiem, które nie daje porządnie o siebie zadbać.
Rozumiemy to doskonale. Doba przy maluchu skraca się bardzo mocno, praca wysysa resztki sił, a siłownia to ostatni punkt w harmonogramie dnia o jakim myślimy. To wszystko jednak, można zrobić we własnym domu. Zdrowy, prosty jadłospis i trochę wysiłku fizycznego. To wszystko!
Jeśli o własne ciało zatroszczy się już przyszła mama, to po ciąży nie będzie czego naprawiać. W kilka tygodni, maksymalnie miesięcy – ciało wróci do formy. Jeśli jednak błogosławiony stan upłynie na nie-dietetycznych przyjemnościach lub co gorsze – problemach zdrowotnych, świeżo upieczona mama będzie musiała postarać się jeszcze mocniej.
Majka – pozytywna dietetyczka wyznająca zasadę umiaru. Asia – zakochana w treningach, motywacji i dobrej energii graficzka.Obydwie mamy. Obydwie w formie. Jedna dzięki prawidłowemu odżywianiu, druga – dzięki ćwiczeniom.

Da się? Oczywiście! Trzeba tylko chcieć i uwierzyć, że wszystko jest możliwe. 
A Ty – JESTEŚ NAJLEPSZA! I potrafisz! 
Weź głęboki oddech i zacznij walkę o piękne ciało. Swoje ciało. Dla siebie.
My Ci w tym pomożemy!

„ZMIANY ZACZYNAJĄ SIĘ W TWOJEJ GŁOWIE!”

Inspiracji szukaj na naszych blogach. 
Regularnie publikujemy posty żywieniowe i treningowe, a także - motywacyjne. 
Przepisy, artykuły, zestawy ćwiczeń, porady urodowe.
W razie potrzeby - pisz na skrzynkę. Czekamy na Ciebie!
maria.a.brzegowy@gmail.com
fitmamy@gmail.com

motywacje, ćwiczenia, treningi Fitmama powraca do formy
jadłospisy, przepisy, porady Pozytywne żywienie

PS Jeśli dzięki nam, udało Ci się coś zmienić w swoim życiu - żywieniowe nawyki, styl życia ... Zrzuciłaś kilka kilogramów, oduczyłaś się jeść hamburgerów czy zaczęłaś się więcej ruszać - NAPISZ! Przyślij nam swoje zdjęcia "Przed" i "Po'' - niekoniecznie z twarzą (jeśli chcesz pozostać anonimowa). Pomożesz nam w ten sposób zbudować galerię pełną motywacji. Dla siebie, dla nas, dla innych. Razem - możemy więcej!

Maseczka majonezowa na włosy

Od pewnego czasu męczę się z przesuszonymi końcówkami. Jako mama nie mam czasu na wymyślne fryzury, więc susze szybko włosy suszarką i związuję włosy w kitkę. Postanowiłam jednak że kitka, kitką ale musi być zadbana. Moje włosy mają tendencje do puszenia się. 
Po sukcesie domowego naturalnego peelingu kawowego, przyszedł czas na domową maseczkę majonezową do włosów. I... jestem zachwycona! Nie dość że banalnie prosta to jeszcze daję zadowalający efekt już po pierwszym zastosowaniu. 
A oto składniki maseczki:
  • 3 łyżki majonezu normalnego (dla długich włosów- przy krótszych można mniej)
  • 1 żółtko
  • 1 łyżeczka soku z cytryny
Maseczkę nakładamy na umyte włosy. Trzymamy na włosach 15 minut. Spłukujemy i  myjemy włosy odrobiną szamponu.
Włosy są odżywione i lśniące. 


niedziela, 15 czerwca 2014

10 Faktów, które pomogą ci w walce z Fast-foodami

Warto zapoznać się z niektórymi faktami. Możliwe, że niektóre procesy produkcyjne tak właśnie wyglądają. Zaznaczam "możliwe".
http://alwaysfit.pl/przerazajaca-prawda-o-fast-foodach/#comment-1915


Metamorfoza 19

Kolejna FitMama i kolejna boska metamorfoza. Wielkie gratulacje :)

Czas trwania: 1 listopad 2013 - 6 czerwiec 2014. Po 8 miesiącach 74 cm w obwodach mniej.
Programy: MelB, Jullian, Lisa-Marie, HIIT i treningi siłowe. W Czerwcu ćwiczenia z grupą FitMaj z FitMamą ZAPRASZAM TUTAJ
Dieta: zdrowe i regularne posiłki bez przejadania (zmniejszone porcje). Pierwsze dwa miesiące brak słodyczy. 
Więcej metamorfoz tutaj: WaszeMETAMORFOZY





Jeśli chcesz dołączyć do grupy wsparcia ponad 1000 Mam (i nie-mam) to zapraszam Cię do grupy FitMaj z FitMamą na Facebooku. Otrzymasz solidną dawkę energii oraz możliwość wymienienia się opiniami/radami z innymi ćwiczącymi FitMamami. Nasza grupa będzie trwała jeszcze długo, dlatego w tej chwili kontynuujemy ćwiczenia w czerwcu. Będą także kolejne miesiące. Dołącz do grupy, ściągnij darmowe harmonogramy i korzystaj z playlisty ćwiczeń na You Tube. Zapraszam!!!
WCHODZĘ W TO

środa, 11 czerwca 2014

sobota, 7 czerwca 2014

LODÓWKOWA ŚCIĄGA KALORYCZNOŚCI

Lodówkowa Ściąga Kaloryczności
Bardzo przydatna mini ściąga kaloryczności najbardziej popularnych produktów spożywczych. Możesz przyczepić ją na lodówkę i jednym rzutem oka skontrolować kaloryczność posiłku.
Więcej materiałów do ściągnięcia TUTAJ



JAK ŚCIĄGNĄĆ LODÓWKOWĄ ŚCIĄGĘ KALORYCZNOŚCI?:

  1. kliknij prawym przyciskiem myszy na kartkę ze ściągą
  2. wybierz opcję "Zapisz jako" i ściągnij kartkę na swój komputer
  3. Kartkę należy wdrukować w formacie A4 i szczyć zszywaczem. Przy druku wybierz opcję "rozciągnij/dopasuj do formatu A4

FitMIARKA

FitMiarka - sugestywny Skalpel na papierze.
Dosłownie "odcinasz" zbędne kilogramy za pomocą długopisu ;) Jest kontynuacją do Motywatora - dzienniczka treningów. Ta zabawa poprawia nastrój! :) Składa się z 4 kartek do samodzielnego druku. 
Więcej materiałów do ściągnięcia TUTAJ























JAK ŚCIĄGNĄĆ FitMIARKĘ?:

  1. kliknij prawym przyciskiem myszy na kartkę z FitMiarki
  2. wybierz opcję "Zapisz jako" i ściągnij kartkę na swój komputer
  3. Postępuj tak samo z pozostałymi kartkami
  4. Karty należy wdrukowac w formacie A4 i szczyć zszywaczem. Przy druku wybierz opcję "rozciągnij/dopasuj do formatu A4





piątek, 6 czerwca 2014

DZIENNICZEK TRENINGÓW


Dzienniczek treningów FitMamy
Dzienniczek do samodzielnego wydrukowania w formacie A4. Składa się z 5 kartek. Należy je zszyć zszywaczem i sumiennie wypełniać przez kolejne miesiące. Kartki można dodrukowywać. 
Zakreślając wykonane treningi widzisz jak systematycznie ćwiczysz oraz ile treningów opuściłaś. Takie tabele świetnie motywują do pracy nad sobą. 
Więcej materiałów do ściągnięcia TUTAJ

JAK ŚCIĄGNĄĆ DZIENNICZEK?

  1. klikasz prawym przyciskiem myszy na kartkę z dzienniczka
  2. wybierasz "Zapisz jako..." i ściągasz na swój komputer
  3. Przy wydruku wybierz opcję "dopasuj do formatu A4"
Pamiętaj o prawidłowej kolejności spięcia kartek: 
  1. Instrukcja obsługi
  2. Tabela NIEBIESKA
  3. Tabela RÓŻOWA
  4. Tabela POMARAŃCZOWA
  5. Statystyki











środa, 4 czerwca 2014

DEKALOG zdrowego odżywiania

Oto DEKALOG który powieszony w widocznym miejscu (na lodówce/tablicy korkowej) będzie przypominał Wam o kluczowych elementach zdrowego odżywiania.
Więcej materiałów do ściągnięcia TUTAJ

POBIERZ DEKALOG:
  • kliknij prawym przyciskiem myszy na dekalogu
  • wybierz "Zapisz jako..."