czwartek, 22 maja 2014

Moja metamorfoza

Moje -12 kg  przy 175 cm wzrostu.

A oto prosta recepta: 
  • zmniejszyć porcje
  • zacząć jeść zdrowo (czytać etykiety)
  • ograniczyć pizze, słodycze i napoje typu Cola (oczywiście pozwalam sobie od czasu do czasu)
  • 30 minut ćwiczeń dziennie (2 dni ćwiczeń i 1 dzień przerwy) przez ok 6 miesięcy. 
  • Kolejne miesiące minimum 3 treningi w tygodniu po 30 minut w aby wyrzeźbić mięśnie. 
  • pić min 2 litry wody dziennie.

Jeśli macie teraz podobną sylwetkę do mojej sprzed metamorfozy to na przyszłe wakacje możecie osiągnąć podobne rezultaty (podejrzewam że nawet szybciej) 
Dziewczyny do ROBOTY! Szkoda życia aby mieszkać w ciele które wam się nie podoba.

Śledźcie profil FitMama Powraca Do Formy ponieważ co miesiąc będziemy ćwiczyć inne zestawy treningowe na których ja osiągnęłam takie efekty. Więcej informacji o kontynuacji ćwiczeń w grupie niebawem na profilu FB.
Zapraszam także do grupy FitMaj z FitMamą! 




12 komentarzy:

  1. Świetnie! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz przepięknie, ciało masz idealne! Brzuszek pięknie się 'zarysowuje"!
    U mnie niestety rok ćwiczeń i ograniczeń w diecie nic nie zmienił :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz świetną figurę :) Na prawdę metamorfoza godna pozazdroszczenia :) Ja też mam 175 cm wzrostu i jakby udało mi się zejść do 69 kg to byłabym szczęśliwa, a Ty przy swoich 57 kg wyglądasz rewelacyjnie.
    Gratuluję i zazdroszczę wytrwałości w dążeniu do celu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przemiana mega inspirująca ! Gratulejszyn :)

    http://fitdevangel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam bardzo! Do dzieła, wy też możecie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna przemiana :) Widać trud i determinacje serdecznie gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz. Poza tym jesteś chodzącym przykładem, że jakby nie patrzeć małe zmiany w sposobie żywienia potrafią uczynić wielkie rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. no i pięknie! na pewno jesteś inspiracją dla wielu kobiet :) gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję! wyglądasz przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ogromna różnica! gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń