poniedziałek, 31 marca 2014

KONKURS!!! KONKURS!!! KONKURS!!!


Zapraszamy wszystkie czytelniczki do udziału w Wiosennym Konkursie, który organizuje
FitMama Powraca Do Formy oraz Mama Na Zakupach

Do wygrania zestaw kosmetyków marki AVON

  • Szminka ultra colour Avon
  • Serum Antycellulitowe Avon
  • krem CC do twarzy Avon
JAK WZIĄĆ UDZIAŁ W KONKURSIE?
  1. Polub stronę Mama Na Zakupach na FB
  2. Polub stronę FitMama Powraca Do Formy
  3. Odpowiedź w poście na pytanie:  "Być FIT to...?"
odpowiedz na stronie FitMama Powraca Do Formy ----->>> KLIK
lub
odpowiedz na stronie Mama Na Zakupach ----->>>> KLIK

Konkurs trwa od 31.03.2014 (poniedziałek) a kończy się 4.04.2014 (piątek do godzi. 23:59). 
Brane będą pod uwagę odpowiedzi czytelników którzy spełnili trzy wyżej wymienione punkty (polubili strony organizatorów oraz udzielili odpowiedzi w poście)

OGŁOSZENIE ZWYCIĘZCY
5.04.2014 (sobota) ok. godz. 20 zostanie ogłoszony zwycięzca konkursu. 
Po naradzie organizatorzy konkursu wybiorą najbardziej interesującą odpowiedź. 

Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, popierany czy przeprowadzany przez Facebook ani firmę z nim związaną.

piątek, 21 marca 2014

Ćwiczenia poprawiające laktację oraz wzmacniające ramiona


Ćwiczenia tej części ciała usprawniają krążenie krwi obrębie tułowia i ramion. Wpływa to korzystnie na czynność gruczołów piersiowych.
Wzmacniane są ramiona ( dzięki temu pielęgnacja i karmienie dziecka nie jest tak męczące), bardziej elastyczne i odporne na przeciążenia stają się mięśnie karku i mięśnie okołołopatkowe.

ĆWICZENIA TAKŻE DLA KOBIET W CIĄŻY
Źródło tekstu: http://www.babyboom.pl/ciaza/cwiczenia_dla_kobiet_w_ciazy/cwicz_w_ciazy_wzmacnianie_i_poprawa_elastycznosci_klatki_piersiowej.html
Źródło foto:
1  2

poniedziałek, 17 marca 2014

Słodka pokusa, czyli batony vs słodycz zawarta w owocach

Masz ochotę na coś słodkiego?
Zamień kaloryczne batony na naturalny cukier zawarty w owocach 
Pamiętaj jednak, że źródłem niemal wszystkich zawartych w owocach kalorii są szybko przyswajalne cukry proste, które „podkręcają” apetyt i sprzyjają tym samym odkładaniu się tłuszczu w organizmie. Dlatego w ciągu dnia pozwól sobie na 2 do 4 porcji owoców dziennie (1 porcja=1 średni owoc).



źródło foto:


1  2   

  • http://www.hiperpromo.pl/public/images/prods/sources/201211/af3b75b2090d35b234d5cadd35ecb632.jpg
  • https://2-mmedia.frisco.pl/id,3477985/
  • http://www.kmdelikatesy.pl/files/zdjecia_produktow/07020226_0.jpg
  • http://www.tapeciarnia.pl/tapety/normalne/72967_baton_lion.jpg
  • http://e-papryczka.pl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/s/n/snicks_solo.jpg
  • https://ip.bitcointalk.org/?u=http%3A%2F%2Fupload.wikimedia.org%2Fwikipedia%2Fen%2F1%2F19%2FBounty-Wrapper-Small.jpg&t=537&c=adokdFumslZHTA
  • http://bi.gazeta.pl/im/44/8d/b8/z12094788Q,Czas-na-owoce-.jpg
  • http://www.mamopedia.pl/userfiles/A/noweeeeeeeeeeee/pomaranczka-1.jpg
  • http://www.ifrancja.fr/iblogi/jujuatelier-4090/attachments/8252d1369947310-tarta-z-truskawkami-i-mascarpone-fraises.jpg
  • http://www.mojdietetyk.pl/i/maliny.jpg
  • http://blog.archipelagpiekna.pl/wp-content/uploads/2013/06/olej-z-pestek-arbuza.jpg
  • http://www.szkolacervantesa.pl/wp-content/uploads/2013/09/lisc-czerwone-jablko-zielony.jpeg
  • http://froyoworld.com/wp-content/uploads/2014/01/kiwi.jpg

czwartek, 13 marca 2014

Ściąga parzenia herbaty


Dzisiaj gadżet do samodzielnego druku oraz do wycięcia, czyli lodówkowa ściąga parzenia herbaty. Przyda się każdemu kto kocha delektować się smakami herbat z całego świata oraz początkującemu fanowi herbat.
Ściągę można umieścić w widocznym miejscu, np. przypinając ją magnesem do drzwi lodówki.
Więcej materiałów do ściągnięcia TUTAJ
Zapraszam także na FitMame na FB -> KILIK gdzie często pojawiają się różne infografiki mojego autorstwa.

Popierz grafikę niżej:
1. Kliknij prawym przyciskiem myszy
2. wybierz polecenie "zapisz grafikę jako"
3. wytnij grafikę wzdłuż przerywanej linii

źródło informacji zawartych w grafice pochodzi z portalu: eherbata.pl

źródło foto:

  • http://modern-technology.pl/wp-content/uploads/2012/03/lodowka_samsung.jpg

środa, 12 marca 2014

Dziś pierwsze urodziny FitMamy!!!





DZISIAJ 12.03 PIERWSZE URODZINY Fitmama powraca do formy 

na Facebooku!!!

Cieszę się ogromnie, że prawie 5000 czytelników polubiło stronę. Jeszcze rok temu nawet nie śniło mi się, że będzie tutaj tak fajnie, a kontakt z Wami to prawdziwa frajda 
Planuję rozwijać stronę oraz blog dalej! 

Tymczasem znalazłam bardzo fajnego sponsora Mamine.pl, który ufundował dla jednej z moich FitMam torbę!
http://www.mamine.pl/





JAK POWALCZYĆ O TORBĘ?

1. Należy lubić stronę FitMama Powraca Do Formy
2. Polubić stronę Mamine.pl
3. Dokończyć zdanie pod postem na FB: TUTAJ
"Jestem szczęśliwa kiedy..."
Spośród wszystkich odpowiedzi wybiorę tą, która najbardziej mnie urzekła 

Możecie pisać od dzisiaj (12.03) do soboty (15.03). 
W niedzielę (16.03) ogłoszenie wyników 


źródło foto:
http://static4.depositphotos.com/1003536/287/v/950/depositphotos_2877048-Colourful-splash-with-balloons.jpg

piątek, 7 marca 2014

Niedługo Pierwszy Roczek FitMamy!

Kochani!
12.03.2014 Fitmama powraca do formy będzie obchodziła swój pierwszy roczek! 

Z tego powodu chciałabym zorganizować jakieś fajne nagrody dla moich czytelniczek lub naszych kochanych maluszków 
Jeśli chcecie zostać sponsorami nagród lub może wiecie do kogo zgłosić się z taką propozycją to czekam na propozycje  
W końcu wiecie jaki ważny jest ten "Pierwszy Roczek" 

Kontakt: fitmamy@gmail.com
lub poprzez komunikator FB na stronie FitMama Powraca Do Formy

źródło foto:
http://static4.depositphotos.com/1003536/287/v/950/depositphotos_2877048-Colourful-splash-with-balloons.jpg

sobota, 1 marca 2014

Trening cardio





Oto przykładowy trening cardio w wykonaniu MelB. Pamiętaj jednak, że jeśli twoja kondycja jest słaba:

  • wykonuj trening we własnym tempie
  • wykonaj tyle powtórzeń na ile jesteś w stanie
  • nie goń za trenerką
  • najważniejsza jest technika wykonania ćwiczenia a nie ilość powtórzeń
  • nie zniechęcaj się i zawsze dotrwaj do końca treningu. Kondycja przyjdzie po pewnym czasie :)
Zawłaszcza końcówkę tego treningu róbcie we własnym tempie i na tyle ile pozwoli wam wasza kondycja :)